Arıza İşlemleri

GARANTİ ve TEKNİK SERVİS PROSEDÜRÜ


Netsafe'in satış sonrasında, garanti dahili ve haricinde sunacağı her türlü teknik servis ve destek hizmeti süreç yönetimi Netsafe resmi web sitesinden erişilebilen teknik servis portalı aracılığı ile gerçekleştirilecektir.  (Destek Portalı)

Garanti Kapsamında Ürünler :

Garanti kapsamında bulunan arızalı ürünler için teknik servis hizmetleri prosedürü aşağıdaki gibidir:

  1. Son kullanıcı destek talebini ürünü satın aldığı bayiye sorunu tarif ederek bildirir.
  2. Bayi cihazın sorun çözümünde yetersiz kalır ise, Netsafe Destek Portalında bir kullanıcı hesabı açıp buradan gerekli bilgileri eksiksiz sağlayarak arıza bildiriminde bulunur. (Destek Portalı)
  3. Arıza bildirim kaydının yaratılmasından itibaren 24 saat içinde, Netsafe Teknik ekibi geri bildirimde bulunarak sorunu çözmek için çalışmalara başlar.
  4. Netsafe Teknik Servisi öncelikle arızalı ürünün garanti kapsamında olduğunu doğrulayacaktır.
  5. Mümkün olan durumlarda arızalı ürüne uzaktan erişilerek sorunun çözülmeye çalışılır.
  6. Ancak Teknik Servis, temel kontrolleri neticesinde ya da arızalı ürüne uzaktan erişilemediği durumlarda, ürününün onarılmak için teknik servis adresine ulaştırılması kararı verilmesi durumunda, Bayi’nin ürünü Netsafe Teknik Servis adresine ulaştırması istenilir.
  7. Arızalı Ürün teknik servis’e ulaştırılırken gönderici tarafından taşıma irsaliyesi düzenlenecek, ekinde mutlak şekilde Netsafe Teknik Destek portalında oluşturulmuş arıza bildirim kaydının referans numarasını barındıran “Netsafe Servis Formu” yer alacaktır. (Netsafe Servis Formu)
  8. Servis Formu gönderide bulunduğunuz kutu üzerine yazılar içeriye gelecek şekilde ekleyebilirsiniz. Formu kutu içerisine yerleştirmeniz durumunda lütfen kutu üzerine “Arıza Bildirim Numaranızı” (Ticket ID) dışarıdan görünür şekilde ve kargo evrakına açıklama olarak yazınız.
  9. Arızalı ürün teknik servis adresine kargo ile ulaştırılması planlanıyorsa;
  10. Taşıma esnasında karşılaşılacak düşme, sallanma vb. dış tehditler göz önünde bulunularak uygun koruyucu paketleme yapılmalıdır. Aksi takdirde cihaz gönderim esnasında zarar görebilir. Cihazların uygun paketlemesi yapılmadığı takdirde kullanıcı hatası dolayısıyla arıza yapabileceğini ve garanti dışı kalabileceğini lütfen göz önünde bulundurunuz.
  11. Arızalı ürünün teknik servise kargo ile ulaştırılması durumunda kargo ücreti Netsafe tarafından karşılanacaktır.
  12. Netsafe garanti kapsamında onay verdiği taktirde teknik servis’e gönderimi yapılacak cihazların kargo hizmeti için XXXX kargo taşıma firması ile anlaşmalıdır. Tüm Gönderilerin bu firma aracılığı ile yapılması gerekmektedir.
  13. Netsafe Teknik servisi, adresine ulaşan ürünlerin tamir ve hata giderme işlemlerini yaptıktan veya gerekli durumlarda ürünü değiştirme kararı verdikten sonra, testleri yapılmış çalışır durumdaki ürünü gönderici bayi’ye kargo ile iade edecektir.
  14. NetSafe Teknik servisten adresinize yapılan kargo gönderimlerinde, iade gönderimlerin kargo ücreti Netsafe tarafından karşılanacaktır.
  15. NetSafe teknisyenlerince servise gelmesi talep edilmemiş, anlaşmalı kargo firması dışında bir kargo firması ile gönderilmiş, destek portalında arız kaydı (Ticket ve/veya RMA) açılmamış bulunmayan veya üzerinde gerekli açıklama ve evrakları eksik gönderiler teslim alınmayacak kargo açılmadan göndericiye iade edilecektir.

 

Garanti Harici Ürünler :

Garanti kapsamından çıkmış arızalı ürünler ile ilgili teknik servis hizmetleri prosedürü aşağıdaki gibidir.

  1. Garanti kapsamında bulunmayan her türlü teknik servis talebi ile prosedür yukarıda tarif edilen süreç ile aynıdır.
  2. Ancak yukarıdaki süreçten farklı olarak arıza ve destek talepleri ile ilgili bir müdahele, düzeltme ve çalışma yapmadan önce Teknik Servis talepten bulunan tarafa hizmet fiyatı ve gerekli durumlarda parça veya cihaz fiyatı teklifi iletecektir.
  3. Teknik Servis tarafından verilecek “servis teklifi”nin talep eden taraf tarafından yazılı onayının alınmasından sonra gerekli çalışmalar, parça veya cihaz değişimleri yapılacaktır.
  4. Garanti kapsamı dışındaki arızalı ürünlerin Teknik Servis adresine kargo ile ulaştırılma masrafları ürün sahibine aittir. Teknik servis’e ulaştırılmış, sorunu giderilmiş veya tamir teklifi sahibi tarafından kabul edilmemiş cihazların teknik servis’ten göndericiye iadesinde kargo masrafları teknik servis tarafından karşılanacaktır.